Here is some text (Norwegian) translated by me, a human.
______________________________________…
If there is one thing that bothers me about people on this site, it's moronic questions. Oops! I apologize! Was yours one of them? Did my answer hurt your feelings? That does not set in stone say you're an imbecile. I would tell you if so. Your stupidity will be reviewed case by case basis.

Hvis det er en ting som plager meg om folk på dette nettstedet, er det dumme spørsmål. Jeg beklager! Var din en av dem? Mitt svar såre dine følelser? Det betyr ikke nødvendigvis at du er en idiot. Jeg ville fortelle deg om det. Din dumhet vil bli vurdert fra sak til sak.
______________________________________…
Here is the version of it translated with a dreaded machine.

If one kind of people on this site cares about me, it's a question of an upgrade. Sorry! Apples! One of them was you? My answer I got hurt? It is not static, you must be a fool. Then I'll tell you. Your foolishness will be reviewed cases, matters of the ground.

Dersom en slags mennesker på dette nettstedet bryr seg om meg, er det et spørsmål om en oppgradering. Sorry! Epler! En av dem var deg? Mitt svar fikk jeg vondt? Det er ikke statisk, du skal være en dåre. Så skal jeg fortelle deg. Din dårskap vil bli gjennomgått tilfeller av saker bakken.