Welcome to Discuss Everything Forums...

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


 

Tags for this Thread

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13
  1. #1
    minus2010
    minus2010
's Avatar
    Guest

    www.code777.com = voleur

    eviter de faire des affaires avec ce server, ce sont des voleurs ils vous vende des credit dont les codes ne sont pas traiter a temps, server souvent fermer pour cause inconnu et ya un des administrateur qui sappellent sebastien detry qui melange ces affaires personnel et celles des boulot du server dont tu as deja payer. je me sui fais nicker plus de 300e ki etaient deja completement payer par sebastien detry suite a un nouveau contrat ki etait honorer a moitie.

    alor faites gaffff
    www.unlock777.com = voleur

  2. #2
    medgsm1
    medgsm1
's Avatar
    Guest

    www.code777.com = voleur

    yes Welcome to code777 server gsmatrix is big cheater ;[email protected] (france) [email protected] (tunisia) [email protected] (senegal) ,always server closed and no access and no reply from admin ......................this is very bad server in world

  3. #3
    Sebk1
    Sebk1
's Avatar
    Guest

    www.code777.com = voleur

    @minus you order a website and after no pay it for this a i remove your credits in server normal

    @medsgsm1 your credits are old more than 1 year is 90 days at 360 depend quantity in Code777

  4. #4
    victor09
    victor09
's Avatar
    Guest

    www.code777.com = voleur

    www.unlock777.com

    ce serveur est d'ailleur le seul que j'utilise depuis des ann

  5. #5
    victor09
    victor09
's Avatar
    Guest

    www.code777.com = voleur

    Elsewhere this server is the only one I have used for years! encountered no problems with him!
    sebastien offers the best service and a very fair time!
    issued a 99 %%%%% of very good code

    www.unlock777.com

  6. #6
    Sebk1
    Sebk1
's Avatar
    Guest

    www.code777.com = voleur

    i've ask to friend to no reply i don't care about this

    minus is a senegal man who own me 400 euros for a website and i close him 300 euros euros code "you owne me 100 yet"

    medgsm don't know him i never sell it something but minus is your seller minus = amadouwane but is use a news account lol 1 post 1 problem. contact him and ask him why he close your account

    is my last reply see you

  7. #7
    senegalgsm
    senegalgsm
's Avatar
    Guest

    www.code777.com = voleur

    seb cest pas vrai sa je ne suis pas un poltron kom toi ki se cache derriere ton putain de pc quand jai kelke chose a te dire jai po besoin de me cacher j te le dit en face tu disais ke je te devais 400e pour cause dun site internet k tu me faisai cest po une raison de fermer le compte des clients ke je tai payer completement alor putain arrette de dire du nimporte koi, le site internet cest mon propre business et le server cest une autre affaire que je tavais completement payer et ke mm tu ma pris 100e dont tu ne ma po tjrs rembourser alor... fais gafff tu peu pas salir mon reputation et si tu crois ke tu peux vendre ici au senegal oublie le si tu continue ds ce lance, on verra entre moi et toi ki on croirait?

  8. #8
    Sebk1
    Sebk1
's Avatar
    Guest

    www.code777.com = voleur

    qui se cache moi ou toi qui prendre 2 pseudos pour dire n'importe quoi

    ok donc on recapitule tu viens te plaindre car tu me dois 400 euros depuis 6 mois et que je ferme pour 300 euros de credit (que tu me dois encore 100 euros)

    je t'ai m

  9. #9
    Salem_Gsm
    Salem_Gsm
's Avatar
    Guest

    www.code777.com = voleur

    i have leaved work since on year and you have not used you credits . this not my problem . also i have create to you 2 times account when you have not possibility to do it .. and if you have something for you on my pocket you can ask me every time i have said you this, this morning i think ..
    let's continue working and if you don't like code777 don't use it ...
    salem_gsm

  10. #10
    medgsm1
    medgsm1
's Avatar
    Guest

    www.code777.com = voleur

    yes now problem solved thx salem and sorry i m enerved ,there are no cheaters

 

 

Quick Reply Quick Reply

Click here to log in


What is the sum of 36 and 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 3
    Last Post: 04-14-2012, 03:06 PM
  2. Replies: 0
    Last Post: 10-23-2011, 12:09 PM
  3. Replies: 0
    Last Post: 02-02-2011, 04:28 AM
  4. Replies: 1
    Last Post: 11-25-2010, 09:37 AM
  5. Replies: 3
    Last Post: 01-04-2009, 06:29 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •